در حال بارگذاری ...

جشن روز کار و کارگر در هتل هویزه برگزار شد

در روز چهارشنبه 12 اردیبهشت، مدیران و کارکنان هتل از جمله مرتضی ارجمندی، مدیر هتل هویزه، و مصطفی نجفی، مدیر منابع انسانی، اداری و رفاه شرکت گروه هتل‌ها و مجتمع‌های کوثر، به همراه سایر مسئولان و پرسنل، گرد همایی دستانه و صمیمی به مناسبت روز کارگر در سالن همایش ملل هتل هویزه برگذار کردند.

 

در آغاز مراسم، جناب آقای مرتضی ارجمندی، مدیر هتل هویزه، با صمیمیت و احترام، به تبریک روز کار و کارگر پرداخت و از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان تقدیر و تشکر کرد. او به اهمیت نیروی انسانی در پیشبرد مأموریت‌های هتل تأکید کرد و بیان کرد که بدون کارگران متعهد و با انگیزه، هیچ پیشرفت و توسعه‌ای در این صنعت ممکن نیست.

 

 
 

جشن روز کار و کارگر

در این مراسم، وی نیروی انسانی را به عنوان یکی از ارکان اساسی و سرمایه‌های بی‌قیمت هتل در ارائه خدمات به میهمانان برشمرد . همچنین ایشان بیان کردند که بدون کارگرانی که متعهد، دلسوز و با تجربه هستند، هیچ هتلی نمی‌تواند به عنوان یک مقصد موفق شناخته شود. اظهار وی این بود که در فرآیند سرمایه‌گذاری، حضور کارگران شایسته و پرتلاش بسیار ضروری است. وی همچنین از نظر اینکه نیروی انسانی و جامعه کارگری از جمله اصلی‌ترین سرمایه‌های توسعه یک هتل هستند، سخن گفت و تأکید کرد که پیشرفت و ارتقاء هتل به میزان بهره‌گیری مؤثر از سرمایه انسانی بستگی دارد.

 

همچنین ایشان با یادآوری جمله امام خمینی (ره) درباره روز کارگر و اهمیت اختصاص این روز به کارگران، بیان کردند که “هر روز، روز کارگر و کارگران است؛ این جهان از کار و کارگر ساخته شده است، این روز ، فرصتی است تا از زحمات کارگران پرتلاش بالخص هتل هویزه تهران تقدیر و تشکر شود.” در انتهای مراسم، به تمامی کارکنان هتل، با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه، از زحمات و تلاش‌های آنان قدردانی گردید.

 

جشن روز کار و کارگر

جشن روز کار و کارگر

جشن روز کار و کارگر

No comments yet! You will be the first one to comment.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Write a review